Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2013 14:40
Μερικές επιχειρήσεις κάνουν τα πράγματα να συμβούν, άλλες παρακολουθούν αυτά που συμβαίνουν και άλλες αναρωτιούνται τι συνέβη. Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι κοινό έχουν μεταξύ τους οι επιτυχημένες επιχειρήσεις στο θέμα της εξυπηρέτησης πελατών; Είναι πρωτοπόροι σ αυτόν τον πολύ σημαντικό για την επιβίωσή τους τομέα. Κάθε επιχείρηση που έχει σφυρηλατήσει ένα νέο μοντέλο εξυπηρέτησης πελατών, μέσω της δέσμευσης, αφοσίωσης και καινοτομίας, έχει γίνει και παγκοσμίως γνωστή σαν ηγέτης.